Goede voornemens

Bij een nieuw jaar horen ook altijd goede voornemens... Ook op creatief gebied heb ik er een aantal gemaakt.

De belangrijkste is allicht meer tijd maken om creatief bezig te zijn. Met het opruimen van de hobbykamer is plaatsgebrek in ieder geval geen excuus meer.

Een tweede, wellicht iets lastiger, voornemen is om dit jaar (bijna) geen nieuwe spullen te kopen (uitzondering voor lijm, plakband en aanverwanten) en zoveel mogelijk te gebruiken van wat in mijn grote voorraad zit. Ook hierbij heeft het opruimen geholpen om dit voornemen te maken: ik heb 'oude' spulletjes herontdekt en weet weer beter wat ik heb.

Als laatste hoop ik om mijn Snowflake afghan tegen komende winter te kunnen gebruiken. (binnenkort zal ik nog eens een update plaatsen)

Ik ben wel benieuwd of jullie creatieve voornemens hebben?

Reacties

  1. Twee hele goede doelen.
    Met tweede doel zou ik eigenlijk mee moeten doen. Maar merk als ik een leuk patroon goedkoop op marktplaats zie. Toch vaak koop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie Nina :-)
    Ja, herkenbaar, 2dehands spulletjes kosten vaak niet veel en dan is de verleiding groter. Ik heb zelf laatst twee borduurpakketten verkocht via 2de hands, het omgekeerde voor een keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710