Cuddling with you is Purrfection!

Met dit borduurwerk ga ik zaterdag starten: Cuddling with you is Purrfection, van The Craft Collection. Er komen vrienden langs en terwijl de heren spelletjes spelen installeren wij dames ons in de zetel met een borduurwerk.
Ik moet nog de voorbereidingen maken zoals het patroon kopiĆ«ren en het garen sorteren (door scha en schande geleerd om dat overdag bij helder licht te doen...).
Over het bijgevoegde aidastofje twijfel ik nog: er zitten best wat kwart / driekwart steekjes in en dat werkt niet zo fijn met aida. Dus allicht duikel ik nog een stuk linnen op uit de voorraad.



Altijd wel leuk, zo'n nieuw begin van een borduurtje :-). Ik kijk er al naar uit om te beginnen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719