Ons borduurkaartenblog Challenge # 47 Rond patroon

Een borduurkaart met een rond patroon, dat is de challenge bij Ons borduurkaartenblog deze maand. Ik wilde deze opdracht graag combineren met het maken van een verjaardagskaartje voor mijn nichtje dat begin oktober 10 jaar wordt. Ze is dol op dieren, vooral honden en katten, dus daarom dit schattige hondenplaatje uitgekozen.


Het patroontje is een van mijn favorieten van Chrissie. De pareltjes gecombineerd met het borduursel blijf ik zo leuk vinden (en mijn nichtje hopelijk ook).
Ik zou met dit kaartje ook graag deelnemen aan de Fadengrafik Challenge Blog waar het thema 'Verjaardagskaarten' is.

Reacties

  1. Je kaart is prachtig Geke, mooi geborduurd, de rijstkralen staan er zo mooi bij.
    Echt een kaart voor een 10 jarige, wat zal je nichtje er blij mee zijn.
    En wij ook natuurlijk, dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog,
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig rond patroon Geke leuk met de rijstekralen erbij. Mooi plaatje. Erg leuk gemaakt. Brdankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Geke
    Je kaartje is prachtig, ik houd zo van borduurpatroontjes met kraaltjes en van zachte kleurtjes.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What ana dorable dog-card! I love the wonderful image, and the tiny stitched border is beautiful. The pastel colours add a great touch to your project, and so do the pearls you added. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en schatgig kaartje. Prachtig geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg! Gezellig dat je meedoet bij Fadengrafik.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710