Gezondigd # 3

Nog een keertje niet kunnen weerstaan.
Dit keer aan het nieuwste Hobydolboekje van Chrissie. Er staan onder andere vier borduurtjes in voor rechthoekige kaarten. Een ervan lijkt me erg leuk te combineren met een van de plaatjes van het knipvel dat ik als volgende wil verwerken voor de kerstkaartenuitdaging bij Kaarteneiland.
Dus stond ik even later aan de kassa ermee. Gelukkig zijn de boekjes niet duur.


Voor de rest gaat het best goed om geen nieuwe spullen te kopen hoewel de verleiding er vaak wel is, vooral met mooie knipvellen. Maar aangezien ik nog zo'n grote stapel liggen heb, 'mag' het niet.

Reacties

  1. Ze zijn inderdaad niet zo duur. Maar wel leuk. Waar koop je dit dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop ze in de Boekenvoordeel, Nina, maar ik denk dat je ze ook wel in de reguliere hobbywinkel kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke. Heb ze nooit in boekenvoordeel gezien. Ga er goed opletten.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710