Glutenvrije confituurtaart

Ik beken dat ik echt geen keukenprinses ben... Helaas dus, want met mijn glutenvrije dieet kan ik niet zomaar meer de bakkerij binnenstappen voor iets lekkers. Je bent vooral aangewezen op natuurwinkels en speciaalzaken, en op de duur heb je alles al es geproefd en ben je het beu. Gelukkig is er nu glutenvrij bladerdeeg (van Schar, die hebben eigenlijk wel de beste producten) en kan zo'n keukenkluns als ik ook es een taart bakken.
Hier dus mijn glutenvrije confituurtaart:
Misschien heb ik dat in dat dik anderhalf jaar dieet nog wel het meeste gemist. Na echt lekker brood dan. Maar goed, ik heb intussen ook een aantal boeken over glutenvrij koken en bakken op de plank staan, dus 't is de bedoeling dat ik er ook es iets mee ga doen. En dan hopelijk er ook wat meer vaardigheid in krijgen.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710