Yorkies

Zo, dat is lang geleden... maar hier zijn we eindelijk nog eens met een blogpost.
De afgelopen maanden weinig creatiefs gebeurd, alle tijd ging naar de tuin en de aanplant daarvan. Maar nu beginnen we stilletjesaan weer wat tijd te krijgen ook voor andere dingen, zoals dit nieuwe borduurwerkje: Yorkies, van Riolis.
Ik kende het merk niet, maar ze hebben wel mooie dingen aan ook best schappelijke prijzen. Ook dit is een echt mooitje. Ik maak hem voor mijn schoonvader (als verrassing).
Enige nadeel: het garen dat erbij zit is een soort acrylwol, geen dmc dus. En je mag het niet wassen... oops, dat zorgt toch wel voor wat stress. Uiteraard borduur ik niet met vuile handen, maarja, van het vele vastpakken wordt het op de duur soms toch wat smoezelig. Dus ik hoop dat het goedkomt.
Zover ben ik intussen:
Wel al schattig hé, hoe dat ene hondje je zo al lijkt aan te kijken. Maar nog heel veel steekjes te gaan dus.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710