Poolside Frog

Na het vele borduren dat ik afgelopen tijd gedaan heb, is het eens tijd voor wat afwisseling.
Voor mijn verjaardag kreeg ik van zus Annelies dit leuke haakpakketje cadeau:


Zo schattig hé? Hij komt uit Boekenvoordeel, daar hebben ze nu een aantal van deze leuke pakketjes met alles erin wat je nodig hebt: beschrijving, haakwol, vulling, ... Heb alleen wel een 'normale' haakpen genomen, vrees dat die van plastic die erbij zat, geen lang leven zou beschoren zijn.

Het hoofdje en twee oogbollen zijn klaar intussen, dus er liggen nog wel wat haakuurtjes in het verschiet.

Reacties

  1. Hallo mevrouw mijn moeder heeft deze ook gekocht al een hele tijd terug nu zit het haakpatroon/beschrijving er niet bij heeft u die nog toevallig of kunt u ons helpen?
    Mvg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Herwen, ik wil u gerust helpen, alleen kan ik u niet contacteren want ik heb geen mailadres. Indien u mij dit bezorgt, stuur ik een mailtje.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710