Eenvoudig kerstkaartje

Het is momenteel erg druk met werk dus het creatieve schiet er helaas wat bij in.
Maar de kerstuitdaging op de Yahoogroep Kaarteneiland loopt natuurlijk wel gewoon door.
Daar heb ik dit eenvoudige kaartje voor gemaakt:


Het plaatje is van Marij Rahder. Ik vond het erg mooi maar niet makkelijk te verwerken op een borduurkaartje. Dus heb ik er mijn randpons van Martha Stewart - Doily Lace, bijgenomen en mijn intussen welbekende bekende tekstembossingstencils.
Eerst had ik de tekst in het witte gedeelte onderaan geƫmbost maar dat beviel me niet zo, dus dan toch maar onder het plaatje gedaan. Bovenaan nog een klein stippelrandje aangebracht om het kaartje af te werken.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710