Honour Diversity - Fleur de Lis #5

Het wordt een beetje eentonig hier, met al die updates van Honour Diversity, maar ik ben zo enthousiast over mijn vordering van de voorbije dagen dat ik hem graag nog eens wil laten zien :-)


Gelijk een heel ander zicht, en wat diepte in het werk. Nu ga ik dus eerst die linkeronderhoek invullen en daarna verder met linksboven (maar in die tijd heb ik vast nog wel weer een foto getoond).
Herkenbaar, helemaal enthousiast zijn over je borduurwerk en balen dat je niet de hele tijd ermee bezig kan zijn?

Reacties

  1. Wat ga je lekker vlug. En heel herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O vergat ik te zeggen. Kom maar op met de updates.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Nina :-)
      Fijn dat jullie het niet saai vinden. Post ik zonder schuldgevoel de volgende updates :-)

      Verwijderen
  3. Kom maar op met de updates. Wat een mooi werk in wording

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Elisa :-)
      Ik ben er echt helemaal enthousiast over. (maar dat was vast al te merken) Hij borduurt ook gewoon heel fijn.

      Verwijderen
  4. Ziet er prachtig uit, ben heel benieuwd naar de vorderingen hiervan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Borduursaramsades :-)
      Net weer een vorderingetje geplaatst.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710