Honour Diversity - Fleur de Lis #6

Tijd voor een nieuwe update :-)
De linkeronderhoek is nu helemaal ingevuld. Wat een diepte geeft het gelijk hé?


Sommige stukken is met halve kruisjes, alleen het onderste beentje dus. Die gaan lekker snel.
Nu weer bovenaan verder gaan. 

Andere creatieve dingen staan even op een lager pitje. Vandaag wel nog een kaartje gemaakt voor de kerstchallenge op Kaarteneiland, maar ben aan het twijfelen om me eruit terug te trekken. Nu de tuin ook weer aandacht vraagt (en verdient, want vind dat zo heerlijk om buiten bezig te zijn) wordt het weer heel erg 'moeten' in plaats van willen... zeker omdat het met werk ook druk is, en het huishouden blijft ook altijd komen natuurlijk.
Maar anderzijds is het wel fijn als je op het einde van het jaar een mooie voorraad kerstkaartjes hebt... Nog maar even over nadenken dus.

Herkennen jullie dat ook, zoveel dingen die je graag wil doen maar dat de tijd de beperkende factor is?

Reacties

  1. Nu lijkt het of de dolfijn zweeft ;-) hier ook tijd te kort te veel werken die ik ooit nog eens wil afmaken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het begint echt mooi te worden. O ja ik heb altijd zo veel ideeen. Gewoon teveel leuke ideeen om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb altijd tijd te weinig, en ik zou dringend eens voorjaarsschoonmaak moeten houden ipv te borduren :p Maar ja, ik wil ook wel eens wat af

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710